Retourneren

Ik ben een particuliere klant, kan ik mijn product retourneren?

Ja, u kunt als particuliere klant binnen 14 dagen nadat u het product ontvangen hebt, uw retour aanmelden. 

Welke producten mag ik retourneren?

Het retour recht heeft betrekking op vrijwel al onze producten. Met uitzondering van op maat vervaardigde producten. Op maat vervaardigde producten zijn producten die niet als standaard product op voorraad liggen bij de fabrikant. Dit heeft bijvoorbeeld betrekking op cilinders die voor u op maat worden gemaakt. Ook alle Salto deurbeslag en elektronische cilinders vallen onder maatwerk. 

Hoe moet ik een retour aanmelden?

U kunt uw retour aanmelden via onderstaand retourformulier. Wij zullen contact met u opnemen over uw aanvraag.  

Moet het product ongebruikt zijn?

Ja, u kunt het product enkel retourneren als het ongebruikt en in de originele verpakking retour wordt gezonden. U dient het pakket voldoende gefrankeerd en in de originele verpakking retour te zenden. De verzendkosten en het risico van de verzending komen voor uw rekening.  

 

 
Contactformulier 

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Voer uw contactinformatie in
Bericht